Uw factuur

De nota voor uw behandeling ontvangt u per april 2024 niet meer via Infomedics, maar rechtstreeks van onze praktijk.
Wij bieden de declaratie eerst aan bij uw verzekeraar en u ontvangt daarna van ons de nota voor het resterende bedrag. U hoeft deze dus niet zelf bij uw verzekeraar aan te bieden.

De factuur ontvangt u per e-mail met daarin een Ideal betaallink. Zo betaalt u de nota veilig en snel.
Als wij geen (juist) emailadres van u hebben ontvangt u de nota per post. Het is daarom belangrijk dat wij de beschikking hebben over de juiste adres gegevens.

Heeft u geen factuur ontvangen, laat het ons dan weten, dan kunnen wij uw gegevens controleren en zo nodig aanpassen.

Uw eigen bijdrage

Op basis van een behandelplan stellen we een begroting samen. Wij kunnen een inschatting geven van uw eigen bijdrage op basis van uw verzekering. Zodoende heeft u een goede indicatie welke behandeling er wel of niet vergoed wordt. Wij hebben echter geen inzicht in zorg welke door een externe praktijk aan uw verzekeraar is gedeclareerd. Aan de indicatie voor uw eigen bijdrage kunnen daarom geen rechten worden ontleend.

Vraag over uw nota?

Heeft uw een vraag over de nota die u van ons heeft ontvangen, neem dan altijd onmiddellijk contact op met ons via info@tandartspraktijkdemarke.nl of bel 0547-333782.
Heeft u een vraag over een eerdere nota die u van Infomedics heeft ontvangen? Of wilt u een daarvoor een betalingsregeling treffen. Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).

Betaling

Het is ook mogelijk om uw rekening direct contant of per pin aan de balie te voldoen.

Betalingsregeling

Komt het even niet uit om uw nota direct te voldoen, neem dan contact met ons op. Dat kan via de link in uw digitale nota, door een email te sturen aan info@tandartspraktijkdemarke.nl of te bellen naar 0547-333782
Wij helpen u graag en denken met u mee om uw factuur op een passende wijze te kunnen laten voldoen

Bewindvoering

Bent u onder bewind gesteld of zijn er andere (opgelegde) financiële beperkingen, laat het ons weten! 
Wij overleggen met bewindvoerders over de financiële mogelijkheden en betaalregelingen. Ook kunnen wij u bijstaan in het aanvragen van vergoedingen bij de gemeente.

Zorg dat uw juiste gegevens bekend zijn

Wij zijn niet aansprakelijk voor (incasso)kosten die kunnen ontstaan wegens:

  • een niet ontvangen factuur door onjuiste adres en/of contactgegevens.
  • het niet tijdig reageren op een klacht na de behandeling.
  • het niet tijdig reageren op een onterechte/ onjuiste nota.
  • het niet of te laat betalen van een factuur.
  • het niet melden van bewindvoering of andere opgelegde financiële beperkingen.

 

Welkom bij tandartspraktijk De Marke

Een mooi en gezond gebit, dat willen we toch allemaal?

Helaas heeft niet iedereen van nature een goed en gezond gebit. Slijtage, tandbederf, verkleuring of een vervelende ongeval kan ervoor zorgen dat u niet tevreden bent met uw gebit. Gelukkig is voor alles een oplossing. Wij kunnen u deskundig en professioneel helpen. U kunt een afspraak inplannen met onze medewerkers.

Tandartspraktijk De Marke in Hengevelde is aangesloten bij de KNMT. Onze tandartsen voldoen aan de Wet op de Beroepen in de Individuele Gezondheidszorg en zijn BIG-geregistreerd.